martedì 26 febbraio 2008

Tràfico, feriera e inquinamento

Intanto ciau Sindaco che te son in setimana bianca. noi poveri cristi semo qua in mezo ala nebia e ala spuza. bon per ti... bevi un vov caldo alla nostra salute in rifugio. e no un per tuti, intendo un per omo.
e zà che ti no te scrivi niente, scrivo mi qualcosa per tegnir el popolo de Tarieste su col moral...
insoma semo restadi qua con la spuza dei auti e dela feriera.
per intanto dovemo capir de dove che vien ste polveri piemedieci. mi digo che le pol vegnir de:
- dei auti (che savemo tuti che i spuza)
- dela feriera (che savemo tuti che spuza)
- dei veci coi capoti impolverai (che savemo tuti che... ve conto dopo)
analizemo i problemi.
per le spuze dei auti se podessi ordinar che la zente ghe meti nei scarighi un vaseto de vics vaporub. cusì inveze che spuza de solfo se sentiria per zità sto bon profumo de pino silvestre, che via rosseti ne pareria la val di fiemme. contenti tuti del profumo, sarìa contenta anche la vics.
per el camin dela feriera no so se se trova in comercio tuto sto vics, e alora 'sta idea bisogna scartarla.
altre idee: se podessi far in modo che ste polveri sia o massa più picie, cusì le centraline de piemedieci no le vedi più e noi gavemo el cuor in pase, o massa più grandi. per più grandi intendo no tipo sabia, che a noi triestini no ne piasi la sabia e preferimo i scoi de barcola o de sistiana, ma tipo grembani. prima de tuto te capisi subito che xè grembani dela feriera co' te li vedi e no servi zentraline, e dopo xè più fazili de ingrumar e portar via. se te ingrumi bastanza tochi te li pol doprar anche come material de costruzion. comodo.
opur, fermo restando che le tegnimo de grandeza piemedieci e che le soluzioni qua sora no funziona, se pol sempre meter un grando ventilator in zima del camin, in modo che distribuisi ste polveri no solo su servola e valmaura, che oramai i servolani e i valmauresi no i sa più 'ndove meterle, ma anche su zitàvecia, san giacomo, altura, caciatore, guardiela, opcina e tuti i altri rioni (meno che roiàn, che stago mi - grazie, in quela direzion faremo in modo de meter una paratìa). insoma un poco per omo e semo contenti tuti. che po' no xè gnianche giusto che solo i servolani e i valmauresi gabi le piemedieci. èco.
ultima roba, la più grave, xè 'sti veci incapotadi con capoti veci e impolveradi che i gira per Tarieste. primo i gira, i gira, e no i sa 'ndove 'ndar se no de 'ndar de cremcafè ale 8 de matina per bever un capo in bi cola pana. e duti sti veci coi capoti impolveradi che va a bever cafè ale oto de matina in piaza goldoni, i inquina!
domandèghe al Sindaco 'ndove e quando che xè el pico de piemedieci a Tarieste. ve digo mi! in piaza goldoni ale oto de matina, per colpa dei veci incapotadi coi capoti impolveradi.
'deso no savessi proprio come afrontar sto problema dei capoti. magari una tèsera sconto de upim "rotàma el tuo vecio capoto e sparagna el 20%", opur contingentar el numero de cafè de cremcafè, tipo massimo 100, cusì chi che riva tardi no trova cafè. insoma no so, 'iuteme scrivendo un comento. grazie!

8 commenti:

Anonimo ha detto...

Ti ti te ghà de finirla de romperme le bale. Il nostro sindaco xè bravisimo e mi no tolero criticismi de teste come ti. El xè anche un bel'omo che no guasta. 'desso piantala e lassa che lavori. Visto che poi e ne lo tor de torno.

Anonimo ha detto...

Se podessi pensar anche di vietarne ai veci l'uso dei capoti. Cusì risparmiemo qualche miliardo de pension e Silvio l'an che vien pol distribuirne i soldi vanzadi e far bela figura. I veci che vien in piaza col capoto se ghe fa la multa e cusì ne guadagna anca la municipalità de Tarieste. Se scherza naturalmente, mi i veci triestini me piazi da mati.

Anonimo ha detto...

Oh, ben. Son trevisan ma ogni tanto per farmi istruito metto el muso fora del Veneto. Intanto el vostro sindaco, mio illustre collega, ga xa fato de tuto e de più par questo problema dei veci, cavando le palchine come mi go fato ancora tanti ani fa. Cosa che ti, saputello, no te gavevi gnanca pensà. Però, Roberto, ga ancora tanto da imparare, che mi de esperiansa modestamente ghe ne go da vendere. Qua a Treviso, gavemo tutti altri problemi, che sarìa tutti sti imigrati che spuza e i ne infesta le strade del centro, che te ga sempre da tigner a man sul portafoglio, che no se sa mai. Ben mi gavevo pensà de vestirli da leprotti e molarli quando verze la stagion de cacia. Là sul Carso, no gavì dele belle riserve par meter dentro tutti sti veci? Ossequi e complimenti a Roberto. Continua cussì che deventi come mì. Anca se sta robe del blog efetivamente me par na cagada, meio ndar in osteria che i trovo tutti là e bevo anche un ombra de nero (mai rosso).

Anonimo ha detto...

ti ga messo cumento in blogo -asedo-
ti sa che lì je duti amizi di mio nipote Ivan, lu' mi 'iuta a scriver par 'talian,
zivio
Miro( senza Zora)

Skatso Estiqaatsi ha detto...

sì miro, go scrito su asedo! cocolo ivan!!
bravi, tegnimose in contato!
Skatso

Anonimo ha detto...

ti sa che tuo nikonemo ga sumiglianza con logo dove che si va pagar buleta di gas-
anca lì, paroni, je zente di comun-

scrito di soto:- nissun ga 'ncora messo solusion par capoti veci che fa polvere fina.

Anonimo ha detto...

Il sindaco è scomparso. Amen

The Precise One ha detto...

La scolti, siòr Sindaco, mi gavessi una proposta: distribuzion de savonette gratis per i frequentatori de bus! Ieri iero sul'11 che stavo per asfissiarme con un che saveva de sporco, me piazzo davanti dela porta per smontar alla fermata dopo, ciò, al'ultimo momento no monta su una baba (sì, per la porta de uscita) con un odor de scai sudai de mazarte i sentimenti?? Son smontada fazendome aria cola man...