giovedì 17 aprile 2008

idea per la soluzione del problema "veci"

intanto me scuso. tra el lavor, la pasqua, le elezioni, no go scrito gniente. anche Roby che fa robe xè stado in silenzio per un poco.
però el me ga scrito, riguardo a questo:

Risposta
Da Sindaco (il 05/03/2008 18.18.13)
Devo dire che c'è del talento, anche se non arrivi ai livelli di Miro. Visiterò il tuo blog non appena ho un secondo.

e anche
Risposta
Da Sindaco (il 05/03/2008 18.26.40)
In effetti ho già avuto modo di dichiararlo che è un talento.

adesso spero che el metti una bona parola con l'amico Tondo, che el me daghi l'asesorato regionale ale cazzade. se no el me racomanda lui, 'desso che semo amici, el posto no sarà mai mio; con tuta quela concorenza che xè...
bon.
comunque el tempo passa, ma el zervel qualcossa mazìna. semo restadi col problema dei veci a trieste.
e a mi me par che Roby la sta pensando ben ben.
go come l'impresion che questa commision de inchiesta su Casa Bartoli (vedi il picoglio) ga un dopio uso.
nel senso che se i coghi ga capido come far, Roby vol saver anche lù.
chi vuol intendere in tenda, i altri in saco a pelo.
ciau, Skatso
---
forsi la xè tropo forte? ho massimo rispetto per le persone coinvolte e sono estremamente dispiaciuto per l'accaduto. tuttavia lo spirito rimane su anche nei momenti brutti.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

ti sa cossa che mi ricorda tuo post?
un vecio editorial di satira di sior Michele Serra (publicado su di Republica)
Jera sputanada a quel sior Sirchia che voleva meter veci in istate drento di supermercati.

Ti dise che quelo che je sucesso in casin Bartoli ga odor di esperimento?

Anonimo ha detto...

Ti ga visto? 'nalisi di sangue di servolani je 'ndade ben.
Dragan, quel che ga spaceto a Raute, ga dito che indesso comun farà trasferimento di veci di casin Bartoli drento di Feriera.
Duto soto controlo, 'lora?